Бігборд, білборд, рекламний щит всі ці терміни відносяться до виду зовнішньої реклами, яка привертає увагу людей завдяки своїм розмірам. Деякі рекламісти використовують назву білборд, що теж правильно, бо це англійське слово, що позначає рекламний щит великих розмірів. За правилами розміщення зовнішньої реклами він встановлюється перпендикулярно трасам, автомагістралям та великим дорогам. Види конструкцій на сьогоднішній день це: великоформатні бігборди (білборди) із плакатами, мальовані стенди різних розмірів, скульптура, електронне табло.
Історична довідка
У 20-х роках минулого століття в США з’явився перший білборд або біллборд (billboard) – рекламний щит великих розмірів. У 90-х з’явилася фірма під назвою “Big Board”, основною діяльністю якої було розміщення зовнішньої реклами на рекламних щитах вздовж доріг. Свої рекламні щити вони підписували за назвою фірми “Big Board”, звідси ця назва закріпилася за великими рекламними щитами. Насправді білборд, біллборд, бігборд означає одне – це рекламний щит великих розмірів, для розміщення зовнішньої реклами.
Основні переваги білборду:
- Має високі показники привернення уваги на рекламний об’єкт, відповідно білборд має досить сильний вплив на потенційних клієнтів;
- Місця для зовнішньої реклами розташовуються в зонах, де люди часто проїжджають або проходять повз плакату, відповідно показники впливу збільшуються;
- Установка великоформатного щита проводиться один раз, а працює постійно, тобто 24 години на добу, сім днів на тиждень, і протягом тривалого часу;
- Відмінно працює на ринку для бізнес та преміум клієнтів, до нього належать люди, які їздять на автомобілях;
- Допоможе у випадках, коли необхідно швидко поширити інформацію про підприємство серед потенційних клієнтів або вже наявних споживачів;
- У простій формі ефективно та швидко передає інформацію споживачеві.
Основні недоліки цього виду рекламної конструкції:
- Відносно висока вартість виготовлення та розміщення;
- Вкладені кошти можуть повертатися протягом довгого періоду часу, який іноді сягає кількох років;
- Зовнішня реклама піддається зовнішньому впливу: дощ, сніг, град, поривчастий вітер.
Виготовлення бігбордів білбордів у Дніпрі
Білборди або бігборди мають стандартний розмір 3000х6000 мм, іноді виготовляють рекламні щити нестандартних розмірів 6000х18000 мм – мегаборди, які надають рекламному зображенню значності та потужності. Конструкцію на білборд можна замовити як з підсвічуванням, так і без нього. Додаткова перевага яскравого підсвічування в тому, що будь-якої доби він привертає особливу увагу, при цьому безперервно впливає на рекламну площину.
Дуже важливо, щоб конструкція вписувалася в міське середовище, у відповідність до правил ергономіки міст. Головна вимога до конструкцій – наявність дозвільної документації з розрахунком вітрових навантажень.
Для виготовлення білбордів необхідно використовувати прості тексти та графічні елементи:
- Великі шрифти, що мають висоту 60 см, читаються з відстані 250 метрів, а шрифт висотою 15 см з відстані 60 м;
- Вибір кольору допомагає оптично наближати або віддаляти рекламу, наприклад теплі кольори (помаранчевий, червоний) та темні відтінки – наближають. Холодні кольори (блакитний, зелений) та світлі відтінки – віддаляють рекламу.
- Контрасти кольору теж впливають на сприйняття. Наприклад, добре видно чорний текст на білому тлі або чорний на жовтому. А ось блакитний на зеленому або червоний на зеленому зовсім не читається.
Ціна на бігборд або білборд
Вартість виготовлення бігборда або білборда залежить від матеріалу з якого він виготовляється та розміру самої конструкції. Ціна розміщення залежить від місця розташування конструкції: центральні вулиці міста, бізнес-центр, спальні райони. Ціну на виготовлення білбордів у Дніпрі можете дізнатись за телефоном (067)9209770.